JAG ÄR TILLBAKA EN SVÄNG IGEN!♥

PRESENTATION? Ja, det är på sin plats.
 
Emma Nilsson heter jag och är 21 år den 23 juli. Är alltså född 1991. Jag föddes med en CP-skada som gjorde mig halvt förlamad, min högra sida fungerar inte riktigt som den ska. Har varit med om mycket motgångar i mitt liv. En blandning kan man säga. Fast har nu förvandlats till en stark kvinna. 
 
Nu bor jag tillsammans med min pojkvän och våra två katter i en tvåa i Vänersborg. Är arbetslös efter studenten som jag tog förra året, har haft en praktik på 6 månader i kyrkan, men den är nu över. Väntar med spänning på svar från högskolan och Komvux . 
 
Ni kommer följa mig och min vardag, tankar, fantasier osv. Hoppas ni stannar! :)
 
 
En bild från i fredags! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback